Excelența în Servicii
Serviciile ne conectează, fiind la baza modului în care interacționăm, comunicăm și aducem valoare celorlalți. Cu toate acestea, de regulă, delegăm această sarcină unui singur departament din organizație, sau facem promisiunea unor servicii excelente, deși utilizăm metode ineficiente și politici interne limitative. Este timpul pentru o schimbare.
După mai bine de 25 de ani de experiență în domeniu, Ron Kaufaman prezintă principiile din spatele mecanismului de creare a unei culturi a serviciilor de succes. Cartea include instrumente, strategii și recomandări aplicabile, testate deja în întreaga lume, și setează cadrul pentru ca serviciile tale să devină parte din tot ceea ce faci.
„Atitudinea mereu pozitivă a lui Kaufaman și eforturile sale neîncetate pentru a crea valoare sunt mai multe decât bine venite în climatul economic de astăzi.”
– Publishers Weekly
Ghid pentru Dezbateri
Acest ghid te va îndruma în procesul de creare a unei culturi puternice și sustenabile. Vei găsi întrebări cheie în cadrul fiecărui capitol, care să te ajute să analizezi în profunzime organizația ta.
“Ceea ce ne ajută pe noi este discuția de grup, la care participă mai mult de 250 de angajați. În fiecare lună, citim un capitol din cartea lui Ron Kaufman și împărtășim cele mai importante idei. Este un mod revoluționar de a găsi noi modalități pentru o cultură a serviciilor puternică.”
– Paul Jones, CEO, LUX* Resorts and Hotels
Mesajul lui Ron Kaufman pentru tine
”Cred că cititorii acestei cărți sunt oameni pentru care a contribui este o valoare importantă. Fie că vorbim de mediul de lucru, comunitate, familie sau viața personală, serviciile pe care le oferi celorlalți fac lumea mai bună pentru noi toți.
Mulțumesc pentru că citești această carte și pentru că pui în aplicare ceea ce înveți.”
– Ron Kaufman
Părerile cititorilor