În condițiile în care organizațiile sunt astăzi într-o vânătoare continuă de clienți (dar și de angajați) care devin din ce în ce mai sofisticați, mai atenți la competiție și gata să te părăsească oricând pentru un beneficiu în plus (pentru posibilitatea de a putea lucra de acasă, de exemplu), un sistem de evaluare clasic, care
https://upyourservice.ro/wp-content/uploads/2018/01/postex.png317900Simona Zincahttps://upyourservice.ro/wp-content/uploads/2020/01/logo-2020.pngSimona Zinca2018-01-15 14:13:152018-01-18 15:01:11Experința angajatului (EX) în procesul de evaluare
În mod tradițional, departamentul de resurse umane a fost considerat o funcție internă al cărei rol este atragerea, dezvoltarea, menținerea, recompensarea și în general, servirea angajaților. Această viziune tradițională împiedică mulți profesioniști în resurse umane să-și realizeze valoarea deplină, prin contribuția la calitatea serviciilor externe ale unei companii. Departamentul de Resurse Umane are un potențial
https://upyourservice.ro/wp-content/uploads/2017/10/HRservecustomer.png4231200Elena Calinhttps://upyourservice.ro/wp-content/uploads/2020/01/logo-2020.pngElena Calin2017-10-23 05:23:252017-11-09 16:37:08Departamentul de Resurse Umane – departament cheie în servirea clientului
Autor: Elena Calin Satisfacția clientului poate reprezenta o opinie, o evaluare pe o scară (de obicei de la 1 la 5) la întrebări precum „Cât de mulțumit sunteți de interacțiunea cu noi?” sau „Am îndeplinit așteptările dumneavoastră cu privire la …?” De altfel, definiția tradițională a satisfacției clientului este „satisfacția clientului înseamnă îndeplinirea așteptărilor”. Un
Printre cursurile dedicate Customer Service, unul se numește „Gestionarea clienților dificili”. Or, dacă există cursuri pentru gestionarea clienților dificili, cu siguranță înseamnă că cineva chiar crede că există și clienți dificili. Mai întâi, să clarificăm ce este un client dificil Clientul dificil este un om care are o problemă reală generată de către un furnizor
https://upyourservice.ro/wp-content/uploads/2017/10/angryCustomer.png4231210Elena Calinhttps://upyourservice.ro/wp-content/uploads/2020/01/logo-2020.pngElena Calin2017-10-06 17:21:282017-10-18 09:07:20De ce nu cred în cursurile „Gestionarea clienților dificili”
În ultimii ani, de când Dave Ulrich si Wayne Brockbank au scris si au început să vorbească despre valoarea care poate fi creată de HR (in cartea “HR value proposition”) departamentele de HR au căutat metode pentru a deveni adevarați parteneri de afaceri pentru organizațiile lor. Au incercat să găsească căi prin care pot adauga
https://upyourservice.ro/wp-content/uploads/2017/09/Recuirtment.jpg4231022Simona Zincahttps://upyourservice.ro/wp-content/uploads/2020/01/logo-2020.pngSimona Zinca2017-09-28 13:32:442017-10-18 09:07:09Ce valoare creează departamentul de HR pentru organizație?
Un articol pentru manageri si antreprenori Orice afacere, fie ea multinațională, sau locală, veche de 100 de ani sau un startup nou-nouț, are nevoie să pună clientul în centrul tuturor acțiunilor sale. Strategia aceasta este câștigătoare pentru ca te ajută:
https://upyourservice.ro/wp-content/uploads/2017/09/CariereCoverApr.png4501000Elena Calinhttps://upyourservice.ro/wp-content/uploads/2020/01/logo-2020.pngElena Calin2017-09-19 14:02:222017-10-10 15:35:18Cum poți face ca experiența clientului să devină un avantaj competitiv?
Admirăm cu toţii companii precum Amazon, Zappos, Google, Apple, dar cum ar fi dacă am şti şi am crede că este posibil să fim ca ei? UP! Your Service România pune la dispoziţia clienţilor o metodă simplă prin care se poate accelera îmbunătăţirea experienţei clientului.
https://upyourservice.ro/wp-content/uploads/2017/09/shutterstock_461317267.png10001499Elena Calinhttps://upyourservice.ro/wp-content/uploads/2020/01/logo-2020.pngElena Calin2017-09-05 13:17:002017-10-10 15:35:26Patru paşi simpli prin care să îmbunătăţeşti serviciile în organizaţia ta
https://upyourservice.ro/wp-content/uploads/2017/07/Picture1-e1501052812200.jpg5551500Elena Calinhttps://upyourservice.ro/wp-content/uploads/2020/01/logo-2020.pngElena Calin2017-07-26 09:35:572017-10-10 15:35:37Clientul este mut sau furnizorul este surd?
Acesta este inovatorul credo al luxosului lanţ hotelier Ritz Carlton. E fascinant! Vă daţi seama ce mândri sunt angajaţii de la Ritz Carlton? Inovaţia este sau trebuie să fie ceva foarte valoros pentru client şi pentru angajat. În mod cert, în zilele noastre, inovaţia tehnologică are o viaţă scurtă. Dacă Apple ar lansa mâine un
https://upyourservice.ro/wp-content/uploads/2017/04/7.png9001200Elena Calinhttps://upyourservice.ro/wp-content/uploads/2020/01/logo-2020.pngElena Calin2017-04-12 22:48:222017-10-19 13:27:26We are Ladies and Gentlemen serving Ladies and Gentlemen
Clientii sunt diferiti, au nevoi si asteptari diferite. Iar noi le raspundem asteptarilor prin produsele si serviciile pe care le oferim. Valorile lor sunt mai mult sau mai putin schimbatoare, dar asteptarile lor sunt cele care ne pot pune probleme. .Ele sunt create de: promisiunile facute de catre marketing si oamenii de vanzari, de catre
https://upyourservice.ro/wp-content/uploads/2017/04/5.png9001200Elena Calinhttps://upyourservice.ro/wp-content/uploads/2020/01/logo-2020.pngElena Calin2017-04-12 22:46:262017-10-10 15:35:52Service Recovery. Cum sa iti pastrezi clientii care vor sa plece
This site uses cookies. By continuing to browse the site, you are agreeing to our use of cookies.
Experința angajatului (EX) în procesul de evaluare
Human Resources, Uncategorized @roÎn condițiile în care organizațiile sunt astăzi într-o vânătoare continuă de clienți (dar și de angajați) care devin din ce în ce mai sofisticați, mai atenți la competiție și gata să te părăsească oricând pentru un beneficiu în plus (pentru posibilitatea de a putea lucra de acasă, de exemplu), un sistem de evaluare clasic, care
Departamentul de Resurse Umane – departament cheie în servirea clientului
Human Resources, New Staff Recruitment, Service LeadershipÎn mod tradițional, departamentul de resurse umane a fost considerat o funcție internă al cărei rol este atragerea, dezvoltarea, menținerea, recompensarea și în general, servirea angajaților. Această viziune tradițională împiedică mulți profesioniști în resurse umane să-și realizeze valoarea deplină, prin contribuția la calitatea serviciilor externe ale unei companii. Departamentul de Resurse Umane are un potențial
Ce alegi între satisfacția sau loialitatea clientului?
Service Culture, Uncategorized @roAutor: Elena Calin Satisfacția clientului poate reprezenta o opinie, o evaluare pe o scară (de obicei de la 1 la 5) la întrebări precum „Cât de mulțumit sunteți de interacțiunea cu noi?” sau „Am îndeplinit așteptările dumneavoastră cu privire la …?” De altfel, definiția tradițională a satisfacției clientului este „satisfacția clientului înseamnă îndeplinirea așteptărilor”. Un
De ce nu cred în cursurile „Gestionarea clienților dificili”
Human Resources, Service Culture, Uncategorized @roPrintre cursurile dedicate Customer Service, unul se numește „Gestionarea clienților dificili”. Or, dacă există cursuri pentru gestionarea clienților dificili, cu siguranță înseamnă că cineva chiar crede că există și clienți dificili. Mai întâi, să clarificăm ce este un client dificil Clientul dificil este un om care are o problemă reală generată de către un furnizor
Ce valoare creează departamentul de HR pentru organizație?
Human Resources, New Staff Recruitment, Service Education, Service Orientation, Service Recognition and Rewards, Uncategorized @roÎn ultimii ani, de când Dave Ulrich si Wayne Brockbank au scris si au început să vorbească despre valoarea care poate fi creată de HR (in cartea “HR value proposition”) departamentele de HR au căutat metode pentru a deveni adevarați parteneri de afaceri pentru organizațiile lor. Au incercat să găsească căi prin care pot adauga
Cum poți face ca experiența clientului să devină un avantaj competitiv?
Service Culture, Service Education, Uncategorized @roUn articol pentru manageri si antreprenori Orice afacere, fie ea multinațională, sau locală, veche de 100 de ani sau un startup nou-nouț, are nevoie să pună clientul în centrul tuturor acțiunilor sale. Strategia aceasta este câștigătoare pentru ca te ajută:
Patru paşi simpli prin care să îmbunătăţeşti serviciile în organizaţia ta
Service Culture, Uncategorized @roAdmirăm cu toţii companii precum Amazon, Zappos, Google, Apple, dar cum ar fi dacă am şti şi am crede că este posibil să fim ca ei? UP! Your Service România pune la dispoziţia clienţilor o metodă simplă prin care se poate accelera îmbunătăţirea experienţei clientului.
Clientul este mut sau furnizorul este surd?
Uncategorized @ro, Voice of the CustomerArticol de: Elena Călin O scrisoare care nu există încă, dar care ar putea fi scrisă oricând, despre relația dintre furnizorii și clienții lor.
We are Ladies and Gentlemen serving Ladies and Gentlemen
Uncategorized @roAcesta este inovatorul credo al luxosului lanţ hotelier Ritz Carlton. E fascinant! Vă daţi seama ce mândri sunt angajaţii de la Ritz Carlton? Inovaţia este sau trebuie să fie ceva foarte valoros pentru client şi pentru angajat. În mod cert, în zilele noastre, inovaţia tehnologică are o viaţă scurtă. Dacă Apple ar lansa mâine un
Service Recovery. Cum sa iti pastrezi clientii care vor sa plece
Uncategorized @roClientii sunt diferiti, au nevoi si asteptari diferite. Iar noi le raspundem asteptarilor prin produsele si serviciile pe care le oferim. Valorile lor sunt mai mult sau mai putin schimbatoare, dar asteptarile lor sunt cele care ne pot pune probleme. .Ele sunt create de: promisiunile facute de catre marketing si oamenii de vanzari, de catre