EXPERIENȚA ANGAJATULUI (EX) ÎN PROCESUL DE EVALUARE

În condițiile în care organizațiile sunt astăzi într-o vânătoare continuă de clienți (dar și de angajați) care devin din ce în ce mai sofisticați, mai atenți la competiție și gata să te părăsească oricând pentru un beneficiu în plus (pentru posibilitatea de a putea lucra de acasă, de exemplu), un sistem de evaluare clasic, care

Human Resources: Take the Next Step Up and Serve the Customer

În mod tradițional, departamentul de resurse umane a fost considerat o funcție internă al cărei rol este atragerea, dezvoltarea, menținerea, recompensarea și în general, servirea angajaților. Această viziune tradițională împiedică mulți profesioniști în resurse umane să-și realizeze valoarea deplină, prin contribuția la calitatea serviciilor externe ale unei companii. Departamentul de Resurse Umane are un potențial

Ce alegi între satisfacția sau loialitatea clientului?

Autor: Elena Calin Satisfacția clientului poate reprezenta o opinie, o evaluare pe o scară (de obicei de la 1 la 5) la întrebări precum „Cât de mulțumit sunteți de interacțiunea cu noi?” sau „Am îndeplinit așteptările dumneavoastră cu privire la …?” De altfel, definiția tradițională a satisfacției clientului este „satisfacția clientului înseamnă îndeplinirea așteptărilor”. Un

De ce nu cred în cursurile „Gestionarea clienților dificili”, article by Elena Calin, CEO at UP! Your Service Romania

Printre cursurile dedicate Customer Service, unul se numește „Gestionarea clienților dificili”. Or, dacă există cursuri pentru gestionarea clienților dificili, cu siguranță înseamnă că cineva chiar crede că există și clienți dificili. Mai întâi, să clarificăm ce este un client dificil Clientul dificil este un om care are o problemă reală generată de către un furnizor

Service Recruitment. Recruiting right people

În ultimii ani, de când Dave Ulrich si Wayne Brockbank au scris si au început să vorbească despre valoarea care poate fi creată de HR (in cartea “HR value proposition”) departamentele de HR au căutat metode pentru a deveni adevarați parteneri de afaceri pentru organizațiile lor. Au incercat să găsească căi prin care pot adauga

Un articol pentru manageri si antreprenori Orice  afacere, fie ea multinațională, sau locală, veche de 100 de ani sau un startup nou-nouț, are nevoie să pună clientul în centrul tuturor acțiunilor sale. Strategia aceasta este câștigătoare pentru ca te ajută:

Patru paşi simpli prin care să îmbunătăţeşti serviciile în organizaţia ta

Admirăm cu toţii companii precum Amazon, Zappos, Google, Apple, dar cum ar fi dacă am şti şi am crede că este posibil să fim ca ei? UP! Your Service România pune la dispoziţia clienţilor o metodă simplă prin care se poate accelera îmbunătăţirea expe­rienţei clientului.

Clientul este mut sau furnizorul este surd? | relația clienții

Articol de: Elena Călin O scrisoare care nu există încă, dar care ar putea fi scrisă oricând, despre relația dintre furnizorii și clienții lor.

Acesta este inovatorul credo al luxosului lanţ hotelier Ritz Carlton. E fascinant! Vă daţi seama ce mândri sunt angajaţii de la Ritz Carlton? Inovaţia este sau trebuie să fie ceva foarte valoros pentru client şi pentru angajat. În mod cert, în zilele noastre, inovaţia tehnologică are o viaţă scurtă. Dacă Apple ar lansa mâine un

Clientii sunt diferiti, au nevoi si asteptari diferite. Iar noi le raspundem asteptarilor prin produsele si serviciile pe care le oferim. Valorile lor sunt mai mult sau mai putin schimbatoare, dar asteptarile lor sunt cele care ne pot pune probleme. .Ele sunt create de: promisiunile facute de catre marketing si oamenii de vanzari, de catre